Ga direct naar


Het secretariaat

Het secretariaat van ADN wordt bemand door vier medewerkers. Deze vier medewerkers zijn verantwoordelijk voor het voorbereiden en vormgeven van het beleid.

Daarnaast houden zij zich, onder andere, bezig met het opzetten en uitvoeren van branchespecifieke projecten, de advisering van leden, het verzorgen van informatievoorziening en collectieve contracten.


Mark Heemskerk

Directeur
Als directeur geef ik, samen met mijn collega’s van kantoor, invulling aan het beleid zoals dat wordt uitgezet door Bestuur en Ledenraad. Daarnaast is het mijn uitdaging om de verschillende partijen binnen de AGF keten dichter bij elkaar te brengen en daadwerkelijk invulling te geven aan de term ‘samenwerking’. Met een positieve instelling probeer ik mijn bijdrage te leveren aan de branche. Iedereen die daar een bijdrage aan kan en wil leveren door middel van goede ideeën, goede voorbeelden, bijzondere (innovatieve) producten of op een andere manier, kan altijd contact met mij opnemen. ADN is er voor en door de groenteman. Samen met onze leden en alle andere belanghebbende partijen zetten we ons in om de doelstellingen te bereiken, waarbij een stabiele, gezonde toekomst voor de groenteman het uitgangspunt is.
contact


Dilly Degenaars
Financiën en ledenadministratie
De financiën is een zeer belangrijk onderdeel van mijn werkzaamheden. Het is dan ook mijn taak de cijfertjes, waaronder ook uw contributiegelden zitten, streng te bewaken en tijdig te handelen daar waar nodig is. Mocht u hier vragen over hebben, of over uw lidmaatschap of factuur, sta ik u graag te woord! In het kort: financiën, facturen, ADN Lidmaatschap.
contact


Andrea Paffarini
Bedrijfsadviseur
Groentespeciaalzaken, daar krijg ik energie van. Verse en gezonde producten, lekkere maaltijden, passievolle specialisten maken mij enthousiast. Ik ben doortastend in mijn werk en communiceer graag op persoonlijke wijze. Klantgerichtheid staat bij mij hoog in het vaandel en ik vind het prettig om vertrouwensrelaties op te bouwen. Mijn passie is het adviseren en begeleiden van allerlei bedrijfsvoering-gerelateerde vragen, waarbij ik in samenspraak met mijn relaties de juiste oplossing probeer te vinden.
contact 


Els van Eig

Communicatie en advies
Elke maand stel ik het ADN Magazine samen voor onze leden, relaties en een ieder die graag op de hoogte blijft van ontwikkelingen binnen de AGF sector. Ik onderhoud de website van ADN, Twitter en Facebook met actualiteiten en interessante wetenswaardigheden. Ook voor vragen op juridisch gebied bent u bij mij aan het goede adres, net als voor informatie over, of aanmelden voor, onze mantelkortingen.
contact


Sandra Keegel
Project- en communicatiemedewerker
Als project- en communicatiemedewerker werk ik aan allerlei leuke projecten voor de groenteman die ik mag initiëren, organiseren, begeleiden en tot een goed resultaat brengen. Om er een paar te noemen is daar dé vakbeurs voor de groentespecialist, de AGF Detail in Houten, die wij als ADN in samenwerking met Ahoy ieder jaar optuigen. Daar komt heel wat bij kijken, dus wordt er aan het begin van het jaar een werkgroepje gevormd om weer allemaal nieuwe ideeën en activiteiten te bedenken. Daarnaast houd ik me bezig met de organisatie en verdere uitrol van de landelijke Studieclub van ADN, de zogenaamde FIP-groepen (FIP staat voor: Fresh Inspiration Partners). De FIP-groepen doen we in samenwerking met een extern AGF-adviseur op het gebied van winkelbegeleiding. Momenteel zijn er twee enthousiaste groepen actief in Brabant en Zuid-Holland. In samenwerking met STIMS Media houd ik me bezig met allerlei zaken rondom de promotie van de groenteman op tv in het programma 'Alles over Wonen'. Ieder jaar zijn er natuurlijk ook nog allerlei regio-activiteiten die opgepakt worden. Samen met de collega's op kantoor doen we met veel plezier ons uiterste best om alle leden te informeren en te woord te staan via telefoon, mail, magazine, website en social media. Dus graag tot horens, maar natuurlijk ook graag tot ziens op een van bovenstaande activiteiten!
contact